Výčiny antistresového plyšáka

Viktória Bohušová

Kocúr záhradníkom?

Každá piata rastlina je týraná... Keď sa pozriem na úbohý stav obyvateľov kvetináčov vo svojom byte, musím jedine súhlasiť. A nie je to mojou zlou starostlivosťou, u nás záhradničí niekto iný. Doslova ako v tej básničke: Ej, ja som rád záhradníčil, ej, ja som rad záhrad NIČIL...

19.11.2013 v 21:28 | Karma článku: 8.54 | Přečteno: 308 | Diskuse

Viktória Bohušová

Kristepane !!! Periem kocúra !!!

Môj kocúr je majster na skrývanie sa v rôznych zákutiach bytu, kedykoľvek otvorím akúkoľvek skrinku, hneď do poličiek strká zvedavý ňufáčik a stane sa, že ho niekam nedopatrením zavriem.

3.9.2013 v 18:38 | Karma článku: 19.49 | Přečteno: 904 | Diskuse

Viktória Bohušová

Nepriateľ číha na každom rohu !!!

Dnešná doba je nebezpečná a každý tvor musí byť odvážny, aby sa v nej presadil... Ak ste však dvojročným kocúrikom, každý deň sa môže stať bojom o holý život. Na nepriateľa narazíte doslova na každom kroku a môžete si gratulovať, ak v zdraví dožijete do večera..

21.8.2013 v 13:00 | Karma článku: 10.96 | Přečteno: 315 | Diskuse
Počet článků 34 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 595
Diagnóza - optimistka...