Diskuse

Detstvo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ačkoliv jsem ještě před dvaceti lety byl na Slovensku pečený, vařený, tak dnes zjišťuji, že už se na slovenštinu musím soustředit jako na němčinu nebo angličtinu. Také jsem si nedávno vzpomněl na dětské hry a na jejich nebezpečnost. Na žebříku jsem se natáhnul po bublině ze slámky, tehdy bublifuky ještě nebyly, a letěl po zádech tak ze 4 metrů na zem. Naštěstí tam byla hromada hnoje, takže to jen mlasklo, močka stříkla do stran a já si jen vyrazil dech. Ze všech dětských her byla nejbezpečnější ta na doktora a tu jsem zejména miloval. Ovšem to musela být k mání nějaká stejně zvědavá holka.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS