Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Kedysi boli pri pokladniciach v každej samoobsluhe nápisy: Tašky pri pokladni ukážte bez vyzvania. Nikdy sa mi nestalo, aby ma v obchode požiadali u ukázanie obsahu tašky, ale robím to sám a dobrovoľne. Ukážem pri pokladni, čo mám v taške, prípadne to pred ňou vyložím na pult.

Robil som pár rokov obchodného zástupcu, a prostredie obchodov trochu poznám. Vo väčšine obchodov manko, ktoré vznikne krádežami, musia zaplatiť zamestnanci obchodu. Takže je pochopiteľné, že sa krádežiam snažia zamedziť, ako sa len dá. Aj keď niekedy možno nie práve najvhodnejším spôsobom.

Práca v obchode nie je med lízať. Vykladať tovar, potom bežať rýchlo do pokladne, naťahovať sa so zákazníkmi, kontrolami z Hygieny, Štátnej obchodnej inšpekcie a množstva ďalších inštitúcii. A výsledkom je výrazne podpriemerný plat. A keď vám aj z toho mála zoberú na úhradu manka vzniknuté krádežami...

Každému takémuto útlocitnému zákazníkovi by som odporúčal aspoň mesiac brigády v obchode. Potom by sa k veci stavali trochu inak.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý deň, pracovala som v reťazci dva roky a viem, ako to chodí, tiež mi bolo ľúto predavačiek, ktoré nemohli zabrániť krádežiam a manká im boli stŕhané z platov..Nie som útlocitná, ale neslušné chovanie mi vadí, nemám problém ukázať tašku, keď som požiadaná slušne, keď som chodila počas materskej do predajní s kočíkom, bez problémov som ukázala obsah kočíka, aby obsluha v predajni videla, že nie som zlodejka, ale keď na mňa niekto šteká, nemôže čakať ústretové chovanie.

0 0
možnosti
Foto

Zažil jsem to jako Čech v České republice v Baumaxu. Pokladní chtěla, abych otevřel svou tašku. Odmítl jsem s poukazem na to, že nejsem zloděj a nic jsem neodcizil. Pokladní však trvala na svém. Odejít moc nešlo, neboť před kasou stála "gorila". 

Dohadovali jsme se asi 5 minut a nikdo nechtěl ustoupit. 

Proto jsem navrhl, ať zavolají policii ČR s tím, že pokud nic nenajdou v mé tašce, podám na ně žalobu za nactiutrhání a Baumax zaplatí výjezd policistů. Poté, co přivolali manažera prodejny a jemu jsem vysvětlil svůj postoj, byl jsem "propuštěn" bez prohlídky. Vícekrát jsem do této prodejny nevstoupil a všem svým známým jsem o tom řekl, že jde o šacovací prodejnu.

Jinak ale vážená blogerko - Vám karma za skvělý přístup a omluva s tím, že všichni Češi nejsou takoví.

2 0
možnosti
VG

Všichni jednou něco ukradneme. Někdo dříve a někdo později. Ten kdo v životě nic neukradl , ten ztrácí naději ....:-P;-):-)

1 1
možnosti
TH

Náš zákazník, náš pán....mělo by to platit i pro tu poslední Ukrajinku za pultem. :)R^

1 0
možnosti
RL

Když se na mě v nějakém obchodě špatně podívají, tak tam přestanu chodit.

6 0
možnosti
IH

I85r81e12n91a 40H73r76u11b15á

12. 8. 2013 21:24

To slyším poprvé, že by byl v ČR názor, že Slováci kradou nebo že by si na ně dávali lidi nějak pozor jako např. na dukátové etnikum. Spíš jste narazila na "inteligentní" paní pokladní.

4 0
možnosti
JB

Tak v tom městě choďte do Tesca. Tam obsluhují Slováci a i jiní špatně česky mluvící lidé. Byl jsem tam několikrát, je to při cestě. Vždy u pokladny žena slovenka.

4 0
možnosti
DK

Hmm...zvlastni...s nicim takovym jsem se tady nesetkal, tedy myslim tim nazor, ze by Slovaci v CR kradli.

5 0
možnosti
Foto

No jo no .... vsichni kradou .. nekdo vic nekdo min ;-D

1 2
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 596x
Diagnóza - optimistka...