Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ani na žehlení se to nehodí, dle vašeho popisu. Tak nějak jsem si to představovala. O ničem. Když jsem četla zprávy o tom, že se to bude točit znovu a když jsem viděla ty herce, kteří tam mají hrát, říkala jsem si Proboha proč???? Chtějí nějak jinak pojmout knihu, chtějí dodat nový materiál, podívat se na to v jiném světle, chtějí zlepšit atmosféru, kostýmy? Ne, je to neslané a nemastné, zdá se. K čemu? Peyrac je starý, Angelika generická zapomenutelná bloncka. Na Angeliku s Michele M. se mohli dívat i muži, však ona Angelika byla kus ženské, nádherná žena a příběh byl pojat dobře, myslím, že původní seriál vytěžil maximum z knížek. Knihy jsem četla asi do 8. dílu, pak to vzdala, už to bylo jenom nastavované a přehnané. Ráda jsem si přečetla vaši recenzi.

0 0
možnosti

Ano, recenze byla opravdu pěkná a důkladná, ovšem malý počet čtenářů je asi důkazem toho, že recenze intelektuálně o hodně přesahovala samotný film, takže tím byla i hůře stravitelná - a tak je to se vším, jen žádné složitosti;-D

0 0
možnosti

i když nežehlím, tak bych řekl, že na žehlení tak akurát bol i originál;-D

0 0
možnosti
Foto

Tam aspoň bolo na čo pozerať, tu bohužiaľ ani to nie... A ako muža Vás chápem :-). Takéto filmy sú pre mužov skôr za trest...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS