Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Diky vsetkym, bohuzial, nie vsetci pochopili, ze islo o ironiu, dostala som velmi nespokojny E-mail od jedneho zrejme velmi nestastneho pana, ktory ma obvinil, ze som rozmaznana fiflena, ktora si nevie vazit, ze moze cestovat :-). Kedze asi nemá vyznam takymto ludom nieco vysvetlovat, pristupila som na jeho hru a odpovedala som, ze na nazor ma samozrejme pravo, ale na druhu stranu, ked si za nieco platim, mam pravo ziadat 100% a ak ich nedostanem, povazujem svoju staznost za opravnenu :-). Pan sa uz neozval :-).

0 0
možnosti

J42a69r46a 97R79a28n88k

3. 9. 2014 21:45

Dobry, hlavne ty stiznosti na jazykove nedorozumeni:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to vidite, nekdo se pry i pobavil .... nekdo treba zase jen povzdechl .. to je zivot

0 0
možnosti

Paráda, moc jsem se pobavil, díky.R^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS