Nezařazené

Viktória Bohušová

Štíhla za každú cenu?

Je veľa žien, ktoré neustále riešia svoje problémy s hmotnosťou a robia možné aj nemožné preto, aby posunuli ukazovateľ na zákernom vynáleze zvanom osobná váha smerom dolu. V snahe dosiahnuť ideálnu siluetu hltajú každú informáciu a radu, ktorá im zaistí štíhlosť.

28.10.2014 v 13:21 | Karma článku: 10.98 | Přečteno: 468 | Diskuse

Viktória Bohušová

Sťažnosť vrcholne nespokojnej turistky.

Vážená cestovná kancelária, v júli 2014 som sa zúčastnila dovolenky, ktorú ste organizovali a mám niekoľko naozaj vážnych dôvodov k nespokojnosti, ktoré Vám týmto predkladám:

3.9.2014 v 18:48 | Karma článku: 18.09 | Přečteno: 1070 | Diskuse

Viktória Bohušová

Zdravé dieťa – najväčší poklad rodičov.

Nedeľa poobede, slniečko, záhradka príjemnej reštaurácie. Sedíme, dávame si ľadovú kávu, keď tu vedľa pristanú dve mamičky. Každá z nich má v bugynke približne dvojročného chlapčeka. Jeden podriemkava, ale druhý, len čo kočiarik zastaví, napne všetky svalíky a snaží sa postaviť.

25.8.2014 v 11:11 | Karma článku: 13.47 | Přečteno: 367 | Diskuse

Viktória Bohušová

Sex Tape, alebo reklama na nahryznuté jabĺčko.

A máme to tu znovu. Ďalšia predpremiéra, ďalšia Dámska jazda. Tentoraz žiadna história, ani životopis, ale americká komédia o jednom omylom zdieľanom domácom videu...

21.8.2014 v 9:00 | Karma článku: 6.30 | Přečteno: 525 | Diskuse

Viktória Bohušová

Remeslo má zlaté dno alebo O vynaliezavej krajčírke.

Hovorí sa, že remeslo má zlaté dno. Toto tvrdenie je možno aj pravdivé, ale záleží na tom, ako pre koho...

19.8.2014 v 11:11 | Karma článku: 6.66 | Přečteno: 205 | Diskuse

Viktória Bohušová

Ty jseš takovej debil, Kláro !!!

Tak presne túto vetu si vypočulo asi päťročné dievčatko od svojej maminky. Stalo sa to na jednom priechode pre chodcov v Českých Budějoviciach. Vedľa seba sú tu zebra pre peších a prejazd pre cyklistov.

18.7.2014 v 18:18 | Karma článku: 9.87 | Přečteno: 668 | Diskuse

Viktória Bohušová

Príručka pre motoristov – ako byť na ceste naozaj COOL

Poznáte to – urobíte vodičák, kúpite si nejaké to približovadlo a vyrazíte do víru premávky... Okolo Vás sa dennodenne vozí kopec podobne postihnutých a preto je dôležité nezapadnúť do šedého priemeru, náležite na seba upozorniť a ukázať čaro svojej osobnosti.

26.6.2014 v 17:51 | Karma článku: 9.61 | Přečteno: 462 | Diskuse

Viktória Bohušová

Monako, more, peniaze, kasína a .... GRACE...

Tak som sa zasa raz vybrala do kina na dámsku jazdu a to rovno na predpremiéru nového amerického filmu, venovaného Grace Kellyovej, monackej kňažnej.

12.6.2014 v 21:39 | Karma článku: 6.31 | Přečteno: 323 | Diskuse

Viktória Bohušová

So ženou treba ako s kvetinou... Zrezať a do vody....

Kedy si som niekde počula stručný popis Veľkej noci – idú chlapci po dedine a šibe im to... Myslím, že romantickejšie sa to už ani vyjadriť nedá.

20.4.2014 v 14:14 | Karma článku: 9.84 | Přečteno: 643 | Diskuse

Viktória Bohušová

Moje dojmy z novej Markízy anjelov.

V mojej generácii sa zrejme ťažko nájde niekto, kto by nepoznal príbeh o Angelike – krásnej francúzskej markíze. V originálnej verzii zo 60. rokov minulého stroročia ju stvárnila Michelle Mercier a bol to jeden z mála imperialistických filmových počinov, ktorý sa k nám za totality dostal.

20.2.2014 v 21:06 | Karma článku: 12.21 | Přečteno: 735 | Diskuse

Viktória Bohušová

Pozor! Zákruta!

Nedávno som na poslednú chvíľu včasným zabrzdením zabránila zrážke. Vzorne označené autíčko autoškoly bez smerovky vyšlo zo svojho pruhu, prešlo predo mňa a potom sa prudko vrátilo naspäť. Predpokladám, že pri návrate do správneho pruhu musel svojím zásahom pomôcť aj inštruktor. O kúsok ďalej bola červená, zhodou okolností som stála hneď vedľa vyššie spomínaného auta a videla som, ako spolujazdec / inštruktor rozčúlene rozhadzuje rukami a ako sa chudák mladíček za volantom stále viac scvrkáva. Pri pohľade na vynervované osadenstvo Autoškoly som si spomenula na svoje šoférske začiatky.

7.12.2013 v 18:26 | Karma článku: 9.49 | Přečteno: 398 | Diskuse

Viktória Bohušová

Predvianočný stres.

Prišiel december a s blížia sa najkrajšie sviatky roka.. No, najkrajšie ako najkrajšie... Z každej strany na mňa padajú rady, ako prežiť posledné štyri týždne do tej významnej udalosti, keď väčšina z nás zasadne ku štedrovečernému stolu za účelom prejesť sa k darčekom a potom už v mnohých rodinách nastanú sviatky pokoja a mieru, niekde transformované na sviatky obžerstva a priberania...

2.12.2013 v 21:49 | Karma článku: 8.29 | Přečteno: 169 | Diskuse

Viktória Bohušová

Psychická blondínka.

O svetlovlasých ženách koluje množstvo vtipov, ja osobne by som sa možno mala cítiť urazená, ale naopak, robím si z nich srandu... Môj najobľúbenejší vtip je asi tento: „Viete, čo urobí blondínka, keď ju zavriete do úplne prázdnej miestnosti s dvomi železnými guľami? Jednu stratí a druhú pokazí...“.

28.11.2013 v 21:27 | Karma článku: 12.02 | Přečteno: 937 | Diskuse

Viktória Bohušová

Koľko rečí vieš, toľkým trapasom predídeš.

Každý uzná, že orientovať sa v cudzích jazykoch, prípadne nejaký z nich aj ovládať je veľmi výhodné, hlavne v dnešnej dobe čulého cestovného ruchu. A nemusíme hovoriť ani o svetovom jazyku, úplne postačí napríklad poľština... Väčšina z nás si myslí, že keby sa stretli s akýmkoľvek príslušníkom iného slovanského národa, ak bude rozprávať pomaly, dorozumejú sa ľavou zadnou a pochopia sa. Ja však viem o prípadoch, kedy to tak úplne nebola pravda – posúďte sami...

1.10.2013 v 20:56 | Karma článku: 10.19 | Přečteno: 283 | Diskuse

Viktória Bohušová

Masochizmus v mene zdravia.

Určite to poznáte – jedného pekného dňa sa zastavíte doma pred zrkadlom a vyhodnotíte stav svojej postavy ako nie práve uspokojivý, prípadne priam katastrofálny. Niektorí nad tým mávnu rukou a povedia si, že to už lepšie nebude, niektorí a medzi nich patrím aj ja sa ale rozhodnú s tým niečo robiť.

20.9.2013 v 19:50 | Karma článku: 7.27 | Přečteno: 254 | Diskuse

Viktória Bohušová

Cyklista = samovrah?

Tak sa nám začalo neskôr rozvidnievať, skôr stmievať a cesta do práce a z nej sa stala viac adrenalínovou.

10.9.2013 v 21:01 | Karma článku: 15.54 | Přečteno: 713 | Diskuse

Viktória Bohušová

Slováci nám tu kradou!!!

Bežný pracovný deň, podvečer, nemenovaný supermarket v Českých Budějoviciach, ešte som tu nebola, ale zmena je život, skúsim niečo nové.

12.8.2013 v 20:06 | Karma článku: 22.86 | Přečteno: 1302 | Diskuse

Viktória Bohušová

Vy ešte nemáte Pusátko?

Nedávno som čítala, že podľa výskumov vedcov je jednou z vecí, zaručujúcich mladistvý vzhľad to, že má človek plné pery.

4.8.2013 v 20:01 | Karma článku: 11.30 | Přečteno: 784 | Diskuse

Viktória Bohušová

Detstvo

Niekedy keď spomínam na svoje detstvo, hovorím si, že keby môj syn robil to, čo som v jeho veku robila ja, najprv prekonám infarkt a potom ho prerazím...

28.7.2013 v 19:45 | Karma článku: 6.49 | Přečteno: 179 | Diskuse

Viktória Bohušová

Tiež máte tak radi reklamu? :-)

Pozerám si ja takto jedného dňa reklamu a zrazu film....Veru, aj takto fungujú niektoré TV stanice. Stačilo odsledovať jeden reklamný blok a je z toho blog. Ale pekne po poriadku...

19.7.2013 v 9:00 | Karma článku: 8.54 | Přečteno: 300 | Diskuse
Počet článků 34 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 595
Diagnóza - optimistka...