Viktória Bohušová

Diagnóza - optimistka...
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 596x

Viktória Bohušová

Vianočné spomienky Husákovho dieťaťa.

„Mami, aké ste mávali Vianoce, keď si bola malá?“ Túto otázku som dostala od potomka pri výrobe adventného venca. Trošku som sa zasnila a pospomínala, ako som prežívala vianočné sviatky ja, keď som bola približne v jeho veku.

7.12.2014 v 10:46 | Karma: 20,38 | Přečteno: 760x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Ta fotka je faakt aktuální, alebo Internetové zoznamovanie v praxi.

Dnes som si prečítala povzdych mladého blogera nad tým, aké ťažké je zoznámiť sa a to ma inšpirovalo k napísaniu súhrnu mojich najextrémnejších zážitkov zo stretnutí s mužmi z internetových zoznamiek. Niekedy si hovorím – škoda, že som si vtedy nepísala denník, možno by z toho bola celkom pekná knižka poviedok, takto som si zapamätala naozaj tie „najzaujímavejšie“ príbehy.

3.2.2014 v 20:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 873x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Spratek

Vianoce nám skončili a začali výpredaje... V obchodoch sa to len tak hemží ľuďmi, ktorí do seba strkajú a vrážajú v honbe za čo najvýhodnejším nákupom. Minulý víkend som sa aj ja stala nedobrovoľnou účastníčkou tohto šialenstva, bolo treba doplniť nejaký ten proviant a preto som sa vybrala aj so synátorom do jedného supermarketu.

19.1.2014 v 9:05 | Karma: 18,26 | Přečteno: 919x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Nevolajte ich matkami, prosím.

Keď sa dieťa narodí, je bezbranné a jeho jedinou šancou je, že sa o neho niekto postará a zabezpečí mu to, čo potrebuje – aby bolo napapané, spokojné a v teple. Pre väčšinu detí je slovo mama prvé, ktoré v živote vyslovia, cítia v tohto svojho najbližšieho človeka veľkú dôveru. Pre väčšinu ľudí je slovo matka synonymom lásky, podpory, starostlivosti, nežnosti.

13.12.2013 v 18:30 | Karma: 15,01 | Přečteno: 678x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Charita, alebo vydieranie?

Som zástancom názoru, že tí, čo majú to šťastie a majú dosť na to, aby si mohli obstarať čo potrebujú, alebo že sú zdraví by mali pomáhať tým menej šťastným.

24.11.2013 v 19:00 | Karma: 13,20 | Přečteno: 538x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

GPS = Gde Proboha Su ????

Mám od prírody skvelý zmysel pre orientáciu, som schopná sa stratiť na to šup a preto som ideálnym zákazníkom pre výrobcov zázraku, zvaného navigácia, respektíve GPS...

24.9.2013 v 21:03 | Karma: 12,45 | Přečteno: 647x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Sekáčik.

Príhoda, o ktorej chcem napísať sa stala už dávno, skoro pred 20 rokmi, ale napadne ma vždy, keď sa stretnem s nejakým primitívom, ktorému po vyčerpaní všetkých argumentov ostane len to, že som Slovenka a mám ísť do.... Tatier do jaskyne, alebo prinajmenšom za Moravu...

21.7.2013 v 13:32 | Karma: 10,26 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Tak som tu :-)

Dobrý deň, od malička ma učili, že keď niekam prídem, mám pozdraviť a bolo by vhodné aj predstaviť sa. Som tu na blog.idnes nová, preto by som rada napísala niečo o sebe.

16.7.2013 v 22:27 | Karma: 10,17 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní