Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kocúr záhradníkom?

Každá piata rastlina je týraná... Keď sa pozriem na úbohý stav obyvateľov kvetináčov vo svojom byte, musím jedine súhlasiť. A nie je to mojou zlou starostlivosťou, u nás záhradničí niekto iný. Doslova ako v tej básničke: Ej, ja som rád záhradníčil, ej, ja som rad záhrad NIČIL...

Rozmýšľala som, aký rozhovor by u mňa doma asi viedli jednotlivé rastlinky, keby si chceli vymeniť skúsenosti s blízkym stretnutím tretieho druhu – s mojim umňaukaným plyšákom.

Mohlo by to vyzeralo asi takto:

Kedy krásna Kala, umiestnená v rohu obývačky si smutne obzerá svoje zošrotované listy a pahýlik, ktorý býval kvetom.

„Hm, ešte včera som vyzerala inak, ale večer sa sem prirútila najprv táto guľatá vec"- škaredo sa pozrie na nevinne sa tváriacu bielu loptičku v kúte - „a za ňou prifrčal ten sivý tvor, čo sa tu hrá na pána domu. Bol taký rozbehnutý, že nestihol zabrzdiť a komplet ma zroloval. Ešteže zasiahla naša blonďatá zalievačka, inak by to možno bolo dopadlo aj horšie...Ja neviem, taký tu bol kľud a teraz sa tu ten zver preháňa, driftuje a dvojnožci sa na tom ešte smejú...“

Ako odpoveď sa z jednej z poličiek ozve tichý plač.

„Ja by som tiež mohla rozprávať – mala som krásny kvety, kým neprišiel tento ničiteľ. Na jednu poličku sme sa obidvaja nezmestili a ja som radšej ustúpila... Ten let na zem bol nekonečný...A dopad strašný. Odvtedy nekvitnem..A neviem, či ešte vôbec niekedy budem...“ smutne skonštatuje Orchidea vo fialovom kvetináči a zalomí svojimi dvomi listami, ktoré jediné ostali neporušené po spomínanom leteckom dni.

„To vy môžete byť ešte radi, Vás aspoň neberie do zubov, ale čo mám hovoriť ja? Len čo mi trošku narastú listy, už je pri mne a ako hryzie, tak hryzie... A keby potom aspoň odtrhol, ale požuje a nechá tak... No, veď pozrite!“ otrčí svoje ožužlané lístky Dracena..

Ibištek s Broméliou, stojaci na najvyššej poličke sa zatvária súcitne. Chvalabohu, tam sa ešte tento nepriateľ všetkých rastlín nedostal a ak bude priberať tak ako doteraz, snáď sem ani nikdy nevyskočí.

Chvíľku si všetky kvetinky užívajú svoje trápenia, keď sa zrazu ozve hrubý hlas obrovského fikusu, stojaceho pri hojdacom kresle.

„Všetci to máte ešte super... Vám aspoň nečúra do kvetináča...“

 

PS: na obranu môjho kocúra musím uviesť, že je síce pravda, že raz použil kvetináč fikusu ako záchod, ale to bola moja chyba...

Zabudla som ho totiž v obývačke a zavrela sme dvere do kúpeľne, kde má svoju regulérnu kadibudku... Preto vyhľadal najbližšiu podobnú nádobu, v ktorej mohol hrabať. A ja som za trest strávila pekný romantický večer presádzaním fikusu...

 

Nudíte sa? Kúpte si ... kocúra :-)

Autor: Viktória Bohušová | úterý 19.11.2013 21:28 | karma článku: 8,54 | přečteno: 308x
  • Další články autora

Viktória Bohušová

Vianočné spomienky Husákovho dieťaťa.

„Mami, aké ste mávali Vianoce, keď si bola malá?“ Túto otázku som dostala od potomka pri výrobe adventného venca. Trošku som sa zasnila a pospomínala, ako som prežívala vianočné sviatky ja, keď som bola približne v jeho veku.

7.12.2014 v 10:46 | Karma: 20,38 | Přečteno: 760x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Štíhla za každú cenu?

Je veľa žien, ktoré neustále riešia svoje problémy s hmotnosťou a robia možné aj nemožné preto, aby posunuli ukazovateľ na zákernom vynáleze zvanom osobná váha smerom dolu. V snahe dosiahnuť ideálnu siluetu hltajú každú informáciu a radu, ktorá im zaistí štíhlosť.

28.10.2014 v 13:21 | Karma: 11,30 | Přečteno: 468x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Sťažnosť vrcholne nespokojnej turistky.

Vážená cestovná kancelária, v júli 2014 som sa zúčastnila dovolenky, ktorú ste organizovali a mám niekoľko naozaj vážnych dôvodov k nespokojnosti, ktoré Vám týmto predkladám:

3.9.2014 v 18:48 | Karma: 18,09 | Přečteno: 1070x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Zdravé dieťa – najväčší poklad rodičov.

Nedeľa poobede, slniečko, záhradka príjemnej reštaurácie. Sedíme, dávame si ľadovú kávu, keď tu vedľa pristanú dve mamičky. Každá z nich má v bugynke približne dvojročného chlapčeka. Jeden podriemkava, ale druhý, len čo kočiarik zastaví, napne všetky svalíky a snaží sa postaviť.

25.8.2014 v 11:11 | Karma: 13,77 | Přečteno: 367x | Diskuse| Ostatní

Viktória Bohušová

Sex Tape, alebo reklama na nahryznuté jabĺčko.

A máme to tu znovu. Ďalšia predpremiéra, ďalšia Dámska jazda. Tentoraz žiadna história, ani životopis, ale americká komédia o jednom omylom zdieľanom domácom videu...

21.8.2014 v 9:00 | Karma: 6,75 | Přečteno: 525x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 596x
Diagnóza - optimistka...