Diskuse

Psychická blondínka.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tato událost se stala před 30 roky, kdy ještě žil můj tchán. Telefon byl v naší předsíni a byl společný. Zvonil silně, tchán k němu mohl přijít z vedlejšího bytu. Jednou jsme k němu šli oba. Zvedl ho tchán: "Tady Štěpán" představil se. - "Kdo?" zeptal se nakvašený ženský hlas.  - "Štěpán." - "Jak to, že to berete? Já volám Nováka!" - "Promiňte." zdvořile odpověděl tchán. Byl ze staré školy a k ženě by si nikdy nedovolil nezdvořilou odpověď. Za půl minuty telefon opět zvonil. Tchán ho zvedl: "Tady Štěpán" - "To jste zase vy?!" zazněl výhružně stejný ženský hlas. - "Promiňte, ten telefon tady skutečně zvonil." pokračoval tchán stále zdvořilým tónem. - "To mi nevykládejte, já volám Nováka." Zamáčkl jsem to a řekl: "Necháme to čtvrt hodiny vyvěšené."

1 0
možnosti
Foto

:-))). Vidíte, tak aj Vy máte skúsenosť s psychickou blondínkou :-).

0 0
možnosti